ml> خبرهای داغ داغ - مجمع طلاب شهرستان قیروکارزین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 خبرهای داغ داغ - مجمع طلاب شهرستان قیروکارزین

خبرهای داغ داغ

جمعه 88 اردیبهشت 4 ساعت 11:24 صبح
برگزاری دومین گردهمائی هیئات مذهبی شهرستان قیروکارزین
گروه شهرستانها: دومین گردهمائی توجیهی هیئات مذهبی شهرستان قیروکارزین با حضور روسای هیئات مذهبی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فارس نما، در آستانه ایام شهادت امام حسین(ع) و ماه محرم، گردهمائی توجیهی روسای هیئات مذهبی شهرستان قیروکارزین به همت نیروی انتظامی این شهرستان تشکیل شد.
فرمانده نیروی انتظامی قیروکارزین در این گردهمائی ضمن خیرمقدم و تسلیت ایام محرم گفت: امام حسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است، هدف از عزاداری برای نجات انسانها از گمراهی است، امام حسین(ع) خون قلب خود را اهدا کرد برای اینکه مردم را از گمراهی نجات دهد.
سرهنگ شاکردی افزود: مجلس عزای حسین(ع) باید به گونه ای باشد که مردم را از گناه بیمه کند، حرکت سید الشهدا(ع) در یک نصف روز عاشورا، توجه همه دنیا را به خود جلب کرده است و باید این چراغ هدایت به گونه ای باشد که همه مردم از این چراغ هدایت بهرمند شوند.
وی در ادامه، با اشاره به برخی از خرافات که وارد عزاداری ها شده گفت: روسای هیئات مذهبی باید به این مسائل آگاهی کامل داشته باشند و از بروز این خرافات در عزاداریها جلوگیری کنند.
فرمانده نیروی انتظامی قیروکارزین افزود: روسای هیئات مذهبی باید با نیروی انتظامی تعامل بیشتری داشته باشند تا با کمک همدیگر بتوانیم نظم و انضباط بهتری در ایام عزاداری ایجاد کنیم.
در ادامه جلسه، روسای هیئات مذهبی نظرات و پیشنهادات خود را بیان کرده و تصمیماتی لازم اتخاذ شد.

نوشته شده توسط : رضاقاید

نظرات دیگران [ نظر]